niedziela, 29 sierpnia 2010

kawalek lata

Himmel uber Shannon czyli Niebo na Shannonowem dzisiaj po poludniu


i krajobraz po bitwie czyli niezbednik mojej cory

z zapartym tchem zglaszam sie na wyzwanie art-piaskownicy


both pic taken in Shannon are in photo challenge in art-piaskownica

4 komentarze:

Titania yng Nghymru pisze...

fajne letnie fotki.
fajne te grube kredy do rysowania, jumbo chalks :)

kobens pisze...

uwielbiam te spolszczone nazwy irlandzkich miejscowości :D u nas w "Kilkenach" będzie się działo dopiero za tydzień, jak (miejmy nadzieję) nasi zdobędą miestrzostwo. Póki co na niebie tylko nudne chmury...
Swietne foty :)

Joasiunia:) pisze...

Hihi ale boskie podwórko:D

No i fajniutkie macie to niebo:):):)

Magan pisze...

cudne i niebo- i niezbendnik :)))