piątek, 29 stycznia 2010

wyroznienia / awards

Tym razem postanowilam wyroznic zupelnie nowe dla mnie blogi, ktore odkrylam niedawno


te oto wyroznienie pragne przyznac Bozenie za jej blog Textile Cuisine,
dzieki niej odkrylam jak piekne rzeczy mozna wyczarowac na maszynie do szycia
zajrzyjcie tam i szczegolnie zwroccie uwage na szyta herbatke :)

oraz Malgosce z Low Flying Angels
absolutnie rozplywamsie widzac co babeczka potrafi zrobic z mebelkami i w ogole z kawalkiem drewna
gdybym mogla (no moze za pare lat) to wlasnie takimi pieknosciami wypelnilabym wlasne mieszkanko
co za klimat!!!!

This time i've decided to award new blogs i've recently discover
first is Bozena's Textile Cuisine
I've had no idea whatsoever that you can do such a beautiful things using sewing machine
go and have a look, pay attention to tea themes

second one goes to Malgoska on Low FlyingAngels
i am literally melting watching what this girl is doing with furnitures and any piece of a wood
one day i'm going to have a magic place like her


wyroznienia za niekonczace sie inspiracje i kopalnie pomyslow leca do:
award for neverending inspirations and source of an ideas goes to:Olgi z Laskowe Meloczi

5 komentarzy:

Bozena Wojtaszek pisze...

Ojej, dziękuję, jak miło!!!! I co ja mam teraz zrobić??? Pierwszy raz spotkało mnie coś takiego... :)

Bo pisze...

wysylasz wyroznienie swoim ulubionym blogom
umieszczajac info u siebie komu je przyznajesz

Małgośka pisze...

Witaj:-)Zarumieniłam się czytając Twoje słowa...to bardzo miłe.
Dziękuję za tak wspaniałe wyróżnienie mojego bloga!
Pozdrawiam serdecznie.

Marzycielka pisze...

Dziękuję bardzo, Bożenko! To moje pierwsze wyróżnienie i jest mi z tego powodu niezmiernie miło :)

pozdrawiam!

Ольга Стурова pisze...

Dziękuję! Spasibo za nagrady! : )))